aryy

每天给自己一个希望,试着不为明天而烦恼,不为昨天而叹息,只为今天更美...

Blue Night(蓝色夜) - Michael Learns To Rock

窗外,月光如水,倾听来自丹麦的Michael Learns To Rock《Blue Night》蓝色的夜,抚动心弦的音乐—全球情歌模范生。三人组合,品一口香茗,让淡淡的夜曲如流苏般弥漫。当蓝蓝的夜映在我的脸上 ~在太空中不为人知的地方 ~当我独自一人在星光下 ~你是我唯一爱的人 

 

《Blue Night》歌词:

Lately you have been asking me

最近你总是在问我 

If all my words are true

是否我说的话都是真的 

Don t you know I ll do anything for you

难道你不知道我会为你做任何事 

Sometimes I haven t been good to you

有时候对你不好 

Sometimes I ve made you cry

有时候我让你哭泣 

And I am sorry for everything

对此深表歉意 

But I promise you girl

但我向你保证,女孩 

I promise you this

我向你保证 

When the blue night is over my face

当蓝蓝的夜映在我的脸上 

On the dark side of the world in space

在太空中不为人知的地方 

When I m all alone with the stars above

当我独自一人在星光下 

You are the one I love

你是我唯一爱的人 

So there s no need to worry girl

所以没有必要担心女孩 

My heart is sealed for you

我的心为你密封 

And no one s gonna take it away

没有人会夺走它 

Cos I promise you girl

因为我答应过你女孩 

I promise you this

我向你保证过 

When the blue night is over my face

当蓝蓝的夜映在我的脸上 

On the dark side of the world in space

在太空中不为人知的地方 

When I m all alone with the stars above

当我独自一人在星光下 

You are the one I love

你是我唯一爱的人 

Your voice is calling to me in my dreams

我的梦中你的声音呼唤着我 

My love is stronger than it s ever been

我的爱比以往任何时候都强 

When the blue night is over my face

当蓝色的夜晚映在我的脸上 

On the dark side of the world in space

在太空中不为人知的地方 

When I m all alone with the stars above

当我独自一人在星光下 

You are the one I love

你是我唯一的爱 

When the blue night is over my face

当蓝蓝的夜映在我脸上 

On the dark side of the world in space

在太空中不为人知的地方 

When I m all alone with the stars above

当孤零零的我在星光下 

You are the one I love

你是我唯一的爱 

When I m all alone with the stars above

当我独自一人在星光下 

You are the one I love

你是我唯一的爱 


评论 ( 2 )
热度 ( 41 )

© aryy | Powered by LOFTER