aryy

每天给自己一个希望,试着不为明天而烦恼,不为昨天而叹息,只为今天更美...

Let It Be Me - Rosie Thomas

每颗心的相信

每个人的际遇

每个故事的自己

是否都如最初

顽固活在内心

安静开放的花,追逐那一束阳光,夕阳西下,却看不到你安静的笑脸,知道么,因为你说,你喜欢温暖的阳光。

I'm blessed the day I found you

感谢上天让我遇到你

I want to stay around you

我想陪在你身边

And so I beg you

从现在到永远

Let it be me

但愿陪着你的人永远是我

Don't take this heaven from one

不要夺去我的愿望

If you must cling to someone

如果你需要找个人陪

Now and forever

从现在到永远

Let it be me

但愿那个人是我

Cause each time we meet, love

每次和你在一起

I find complete love

我都感觉到完整的爱

Without your sweet love

如果没有你的爱

What would life be?

生活还有何意义

So never leave me lonely

所以永远不要弃我而去

Tell you love me only

告诉我 我是你的唯一

Now and forever

从现在到永远

Let it be me

但愿那个人是我

Each time we meet, love

每次和你在一起

I find complete love

我都感觉到完整的爱

Without your sweet love

如果没有你的爱

What would life be?

生活还有何意义

So never leave me lonely

所以永远不要弃我而去

Tell me love you only

告诉我 我是你的唯一

And that you'll always

而且你将永远

Let it be me

选择我

So never leave me lonely

永远不弃我而去

Tell me you love only

告诉我 我是你的唯一

And that you'll always

而且你将永远

Let it be me

选择我

Let it be me

你会选择我

Let it be me

你会选择我



评论
热度 ( 64 )

© aryy | Powered by LOFTER