aryy

每天给自己一个希望,试着不为明天而烦恼,不为昨天而叹息,只为今天更美...

Within You'll Remain - 林忆莲

我认识你,永远记得你。那时候,你还很年轻,人人都说你美。现在,我是特意来告诉你,对我来说,我觉得现在你,比年轻时候的你更美,与你那时的容貌相比,我更爱你现在备受摧残的面容。 ——杜拉斯 《情人》

Within You'll Remain

歌词:

I’m facing the world with an empty heart
我以空心对世间

I could disappear into the dark
我可隐匿黑暗
And you were the one who could make my dreams
而你是
Come true (My dear, it's you)
能实现我梦之人(亲爱的 是你)
When you're not around, my heart stood still
当你不在我身旁 我心便依旧等待
Within you'll remain and always will
我将与你永远在一起
Wo Ai Ni, I love you
我爱你 我深爱你
Wo Ai Ni, I need you
我爱你 我需要你
More than I ever did anyone
我从未如此深爱过一个人
I've never felt like this before
我从未有过这般感受
Wo Ai Ni, I want you
我爱你 我想要你
Wo Ai Ni, I need you
我爱你 我需要你
We could be two lovers from the past
我们于过去结为爱侣
And the future is our chance
相伴终生
When you're not around, my heart stood still (My dear, it’s you)
当你不在我身旁 我心便依旧等待 (亲爱的 是你)
Within you'll remain and always will
我将与你永远在一起
Wo Ai Ni, I love you
我爱你 我深爱你
Wo Ai Ni, I need you
我爱你 我需要你
More than I ever did anyone
我从未如此深爱过一个人
I've never felt like this before
我从未有过这般感受
Wo Ai Ni, I want you
我爱你 我想要你
Wo Ai Ni, I need you
我爱你 我需要你
We could be two lovers from the past
我们于过去结为爱侣
And the future is our chance
相伴终生


评论 ( 2 )
热度 ( 60 )

© aryy | Powered by LOFTER