aryy

每天给自己一个希望,试着不为明天而烦恼,不为昨天而叹息,只为今天更美...

Cross Every River - Maria Arredondo

Cross Every River。Cross Every River,《跨越每一条河流》,带着一种期盼,一种追寻,一种守候,一种如痴如醉的浪漫却又能让人瞥见哀伤的踪迹。也许爱,本身就是这样五味杂陈的吧。那为了这样的爱,你又愿意付出多少呢?Maria Arredondo的Cross Every River送给你:

Cross Every River《歌词》:

as I sit here all quiet
我静静地坐在这里 
I wonder why were apart
想理清我们分手的原因 
and the noise from the city
来自城市的喧闹 
cuts a hole thru the dark
却刺破了黑暗 
as the night time as fallen
当夜幕降临 
and the day flies away
白日隐去 
can you hear me I'm calling
你是否能听见我正在呼唤 
can you hear me I say
你是否能听见我说的话 
and I would cross every river
我愿意渡过每一条河流 
I would sail every sea
我愿意航行于每一片海域 
I would climb every mountain
我会翻越每一座山脉 
if it would bring you back to me
只要你能回到我身边 
I would part every ocean
我会穿越每一个大洋 
I would catch every star
我会捕获每一颗星星 
I would cross every river
我会渡过每一条河流 
to be right where you are
只为能够找到你 
baby lower your shoulders
亲爱的,卸下你的重担 
and relax for a while
停下来休息一会 
you have been running for ages
你一直在和年龄赛跑 
you have run all ur life
你已经劳碌了一生 
but u know there will always be apart of u here
但是你知道这里永远是你的一部分 
so wherever life takes you
所以无论生活将把你带到何方 
you'll always be near
你都会一直在我附近 
and I would cross every river
我愿意渡过每一条河流 
I would sail every sea
我愿意航行于每一片海域 
I would climb every mountain
我会翻越每一座山脉 
if it would bring you back to me
只要你能回到我身边 
I would part every ocean
我会穿越每一个大洋 
I would catch every star
我会捕获每一颗星星 
I would cross every river
我会渡过每一条河流 
to be wherever you are
只为能够找到你 
many thing I should have done
我还有许多事情应该去做 
many miles I should have run
我还有路应该去跋涉 
many fights I should have won
我还有许多战斗必须去取得胜利 
and if the skies fall down 2nite
即使今晚有星星坠落 
and all is lost no hope in sight
?所有的东西都消失 再也看不到希望 
I think of you and I'm alright
我也仍然会怀念你 只要一想起你,我就一切都好 
and I will…… 
我愿意...... 
cross every river
渡过每一条河流 
I would sail every sea
我愿意航行于每一片海域 
I would climb every mountain
我会翻越每一座山脉 
if it would bring you back to me
只要你能回到我身边 
I would part every ocean
我会穿越每一个大洋 
I would catch every star
我会捕获每一颗星星 
I would cross every river
我会渡过每一条河流 
to be right where you are
只为能够找到你 
I would climb every mountain
我会翻越每一座山脉 
if it would bring you back to me
只要你能回到我身边 
I would part every ocean
我会穿越每一个大洋 
I would catch every star
我会捕获每一颗星星 
I would cross every river
我会渡过每一条河流 
to be right where you are
只为能够找到你 
to be right where you are
只为能够找到你 


评论
热度 ( 50 )

© aryy | Powered by LOFTER