aryy

每天给自己一个希望,试着不为明天而烦恼,不为昨天而叹息,只为今天更美...

Weightless - Sissel

就这样,对你的爱沉入了心底,就这样,我还是我,平淡的面对四季。就这样,所有人都拥有自己的故事,就这样,我的故事,只敢在梦中继续……

《Weightless》歌词:

all of my life

我的一生

i have been waiting

一直在等待

wondering what i will do

想知道我要做什么

all i can feel

我所能感受到的

is my heart beating

就是我的心跳

time and time again for you

一次又一次的为你

and i’m weightless, falling in love

我坠入爱河,逐渐消瘦

i am weightless

逐渐消瘦

and i don’t know why but i know

我不知道为什么 但我知道

it’s all right

这没有关系

all i can hear

我所能听到的

is my own breathing

就是我自己的呼吸声

echo in my loneliness

在我的孤寂中回荡

if i could sleep

如果我能睡着

i would be dreaming

我就会梦到

of the sweetness of your kiss

你甜蜜的亲吻

and i’m weightless, falling in love

我坠入爱河,逐渐消瘦

i am weightless

逐渐消瘦

and i don’t know why but i know

我不知道为什么 但我知道

it’s all right

这是如此正确

and i’m weightless, falling in love

我坠入爱河,逐渐消瘦

i am weightless

逐渐消瘦

and i’m so high,

我是如此兴奋

i’m with my angel tonight

今晚我和我的天使在一起

and i’m weightless, falling in love

我坠入爱河,逐渐消瘦

i am weightless

逐渐消瘦

and i don’t know why but i know

我不知道为什么 但我知道

it’s so right

这是如此正确

and i’m weightless, falling in love

我坠入爱河,逐渐消瘦

i am weightless

逐渐消瘦

and i’m so high, i’m with my angel tonight

我是如此兴奋,今晚我和我的天使在一起


评论 ( 3 )
热度 ( 63 )

© aryy | Powered by LOFTER