aryy

每天给自己一个希望,试着不为明天而烦恼,不为昨天而叹息,只为今天更美...

When You Were My Girl - Anthony Callea

来自澳大利亚墨尔本的Anthony Callea(安东尼 凯利),他从唱功到舞台表演能力都是最为出色的。每一首都是上乘之作,非常好的展现了ANTHONY的音乐天赋,倾听他带来的When You Are My Girl。

《When You Are My Girl》歌词:

When you were my girl, there were times you'd look at me当你是我的女孩,有时间你想要看我 

And I knew exactly how it felt to be loved我晓得终究如何,去感受被爱 

When you were my girl, I don't know if I told you当你是我的女孩,我不晓得假如我通知你 

But whenever I'd hold you, it scared me so much但每当我要抱着你,你惧怕我这么多 

You were all that I needed, you were all that I had你是我所需求的,你是我具有的 

The one I could turn to, when the world had gone mad一个我能够去追求,当世界曾经猖獗 

And I guess I just wanted, for you to know that我猜测我只是想,让你晓得, 

Not a day goes by I don;t think of you没有一天而我不想到你的 

(Do you...ever...think of me when you're alone)(你... ...以往任何时分都想到我,当你单独时 

Or I don't ask myself why或我不问自己,为什么 

(Do you...ever...wonder how things could have gone)(你... ...以往任何时分想晓得过去的事情到底怎样样了) 

If everything's so perfect now如今假如一切停止的如此圆满 

(Do you...ever...think of me and start to cry)(你... ...以往任何时分都想到我,并开端哭泣 

Why do I cry all the time为什么我不断想哭 

I didn't cry但我没有哭 

When you were my girl当你是我的女孩 

When you were my girl当你是我的女孩 

When I was your man, if I took you for granted当我是你的男子,假如我没有了你是天经地义的 

Please understand it was my foolish heart请您了解,这是我愚笨的心 

Girl you were my best friend, baby your love completed me你是我最爱的女朋友,baby是我完整的爱 

I loved you completely, just as you are我喜欢你的全部,你就是那样 

And if you couldn't feel that, then how I regret假如你不能觉得到,我有多么遗憾 

That I never told you, all the things I should've said我历来没有通知你,一切的东西,我本应该说的 

But I guess that's one chance that I'll never get如今我猜测有一个时机我没有得到 

And now I'm walking this world without you我如今走在没有你的世界里 

And with every step I take每一步我走过的 

I find out every day我每天都觉得 

How much further my heart can break - oh yeah我可以有多么伤心噢,耶 

I don't understand why我不明白为什么 

We let something so beautiful我们能让一切很圆满 

Just fade and die刚刚褪色和失去 

We should have tried我们应该有尝试 

One more time1更多时间 

When you were my girl当你是我的女孩 

When you were my girl当你是我的女孩


评论
热度 ( 24 )

© aryy | Powered by LOFTER