aryy

每天给自己一个希望,试着不为明天而烦恼,不为昨天而叹息,只为今天更美...

Promise Don't Come Easy - Caron Nightingale

加拿大多伦多的才女Caron Nightingale卡洛南丁格尔;歌喉婉转动听的鸟儿--夜莺,人如其名,Caron Nightingale的嗓音也像夜莺那样动听,让人闻之感动。

因为我无法恰当的表述~我如此的需要你~有太多话难以言喻~于是~我甚至忘记对你说 我爱你~

  

《Promises Don‘t Come Easy》歌词:


I should have known all along

我早该知道 

there was something wrong

我们之间,裂痕在蔓延 

I just never read between the lines

可我竟从未体会到你真实的心情 

Then I woke up one day

忽然某天醒来 

and found you on your way

却发现你已远去 

Leaving nothing but my heart behind

除了我孤单的心,再无任何痕迹留下 

What can I do to make it up to you

我该怎么做才能回到从前 

Promises don't come easy

诺言难许 

But tell me if there's a way

但告诉我,如果有一种方式 

to bring you back home to stay

可是告诉我如何才能让你再次回到我的身边 

Well I'd promises anything to you

我愿意作出任何承诺 

I've been walkin' around

我一直在四处游荡 

with my head hanging down

垂头丧气,漫无目的四处游荡的我 

Wondrin' what I'm gonna do

不知该去向何方 

Cause when you walked out that door

只因当你走出那扇门时 

I knew I needed you more

我知道我需要你 

Than to take a chance on losing you

我才发现,我是如此的需要你 

What can I do to make it up to you

我该如何去做,你才肯回过头来看我 

Promises don't come easy

诺言难许 

You know I've made up my mind

你知道我已经作出了我的心 

to make it work this time

可你知道,我已下定决心去实现所有诺言 

That's the promise that I give to you

这是我现在所能给你的承诺 

You never thought I loved you

你从未觉得,我爱过你 

I guess you never thought I cared

或者从未在乎 

I was just too proud to say it out loud

我想,我只是过于骄傲,而无法大声宣布这件事实 

Now I know

现在我知道了 

to let my feelings go (so tell me) 

我应该让感情肆意飞扬 (所以请告诉我) 

What can I do to make it up to you

该怎么做,才能回到从前 

Promises don't come easy

诺言难许 

You know I've made up my mind

你知道我已经作出了我的心 

to make it work this time

可你知道,我已下定决心去实现所有诺言 

That's the promise I can give to you

这是我现在所能给你的承诺 

What can I do to make it up to you

可我到底该如何去让一切回到从前? 


评论
热度 ( 21 )

© aryy | Powered by LOFTER